Powered By Blogger

mia

sape ni?

My photo
skudai, johor, Malaysia
“Orang yang bijak akan berusaha merubah kerugian menjadi keuntungan. Sedangkan orang yang bodoh akan membuat suatu musibah menjadi bertambah2 buruk dan memalangkan dirinya sendiri..” Assalam...& hii sumer~~ My blog is my diary..kind of la... & dimana Segala expression di Ekspres kan di Sini.. Not for MOney~ U can Know me By Read My blog. whether im Good Or Not U decide. my famili is my priority.. my friends always loved by me.. & Love him & i love myself..

u follow me ::

Friday, December 17, 2010

Sayang M.E.R.E.K.A

uti2 sem nie..ade org yg kje.
sabar ko ninie...kami memahami ko ok laling.
berehat.tapi sesetengah org mcm aku.sebenarnye sgt tak suke duduk saje.i need to working.tapi kerana urban Design aku dah tersadai di Utm.


Ntahla.ape korg rase tp aku rase sedikit geram.duduk kat Utm tu kalau best,dapat makan free ke Okla jugak.





kat rumah pulak.kalau xdengar mak tersayang aku membebel mmgla tak sah.


adei.serba salah pulak rasenye.tapi kat rumah sangatlah best.


Mungkin org yg dekat dgn umah slalu mmg xtau..


tapi bagi kami yg berada d perantauan sgtla menghargai RuMah.





Tak kesahla betapa kuat bertelagah dengan adik beradik.


tak kesahla betapa mak membebel..


tak kesahla apepun.





aku mmg sayang rumah.n suke rumah..


Tapi kepada kwan2 aku terutamanya di UTM skudai.


Amy,Diana,Janatun Naim,Nad,Rosiella N Ninie~~


aku rindu korang sesangat.





xkesahla btp kite slalu bgaduh.


xkesahla btp kite slalu bt bising.





tapi jalan2 kat jusco,U mall.


lalakan kite di pusat2 karaoke.


study di selang seli bebelan nad..haha


makan ayam penyet kongsi2.


makan McD kongsi2.


makan asam paya.


Movie marathon dibilik ku,d bilik siella.


Movie Magika sesame.


ponteng class beramai2.


g class lambt.


mengantuk dlm class tolong picit2..


naik bas g skudai parade,cS.


jalan kaki beramai2 balik exam dari KTC.


hoho.korg berkampung tidur dibiliku.dgn suasana salji..


Sesi exersice di tasek Utm.


& terlalu banyak sgt kenangan..





Utk dikenang.


thanx utk korg!! loveLoveLove korg byk2..



& hope result kite semua sentiase naek.& can be Dean List mcm kacik,cayalah kacik

wif Love :




tiny symbol of our frenship.muax
cool blog.nice stuff.yummy
M.A.G.I.K.A


~~love from me~~

No comments: