Powered By Blogger

mia

sape ni?

My photo
skudai, johor, Malaysia
“Orang yang bijak akan berusaha merubah kerugian menjadi keuntungan. Sedangkan orang yang bodoh akan membuat suatu musibah menjadi bertambah2 buruk dan memalangkan dirinya sendiri..” Assalam...& hii sumer~~ My blog is my diary..kind of la... & dimana Segala expression di Ekspres kan di Sini.. Not for MOney~ U can Know me By Read My blog. whether im Good Or Not U decide. my famili is my priority.. my friends always loved by me.. & Love him & i love myself..

u follow me ::

Thursday, December 23, 2010

SAkit

perubahan.changes.or ape2la.

pasal diri aku.diri kamu?
pasal diri aku la kan.ape yang berubah?berat badan?MACAM TAK jew..rasenye masih memberat.
susah ok aku nak turunkan berat neh.ntahlah bile blh kurus semule..

pasal muke ke? tak jugak..tak akan aku buat plastic surgery .wahaa.bajet muke comel kan.aku ade cakap comel ke?

sebenarnye hati aku yang berubah..ape yang berubah.?
pada Khairy untuk kamu tak pernaH berubaH taw!

tapi aku sedang berusaha merajinkan diri.RAJIN?
jangan ketawa.!
pehh.yela.walaupun result aku tak membanggakan sangat tapi improve a lot.
memang berbaloi2 dari sem 5 yang memang mengecutkan urat saraf aku.

Jadi untuk terus memastikan pointer terus naik2..dan naik..

perubahan perlu dilaksanakan.

1. JANGAN MEMONTENG CLASS
   * untuk pengetahuan korang.aku bukanla suke memonteng class..tapi masalah besar bile tidur lambat secara automatic aku tak bangun.kalu aku tak bangun camne nak dtg class.
  * Aku teramat sukar untuk dikejutkan..TAK CAYE?? tanya la Nad,Miko,sasepe yang pernah mengejutkan aku bangun..
  * Sakit Kepala : tak tahu la korang tahu ke tak.sakit kepala sangat selalu menyerang aku.selalunya aku boleh tersenyum walaupun sakit.cube ignore.sakit kepala menyerang menyebabkan kening dahi dan urat sekitar dahi berdenyut2.. kadang2 belakang kepala.Sangat sakit,bukan pening ok.SAKIT. slalu menyerang tak lama dalam sengah jam or 2 jam je.tapi Tuhan je yang tahu.oleh sebab tu aku ade banyak pain killer.
kadang2 rase mcm ade pisau menikam2 bertubi.kat kepala dan belakang kepala.sakit taw.sampai muntah2. & aku akan kabur penglihatan.slalaunya aku tengok muke orang tak nampak bahagian mata dia or sesetengah kawasan wajah dia.macam ade cahaya berpinar2..korang penah rase???
bile mcm tu..tak lame pas tu akan datang sakit kepala.kalau kat rumah memang adik aku yang aku suruh pijak kepala.SERIOUS ok.

aku pernah g clinic banyak kali.cakap sakit kepala.Doc tu cume bg aku panadol.atau check mata aku rabun ke tak.
AKU TAK RABUN..DAH BANYAK KALI.TU JE LA YANG SLALU AKU DAPAT.

aku malas g clinic dah pas tu.
Tunang aku pesan mintak Doc reffer g Hospital.masalahnye aku takut...
TAKUT.. untuk menghadapi kenyataan ke?doctor pun aku takut jugal.inikan pulak hosp.jarum pun aku takut.

hmm...slalu aku tak g class no MC sebab tak mo jumpak doc.slalunya Diana @ Nad tu suke pakse aku g clinic..adei.

* Sakit Tulang.
aku pernah direfferkan ke pakar tulang.,tapi aku tak pegi sesi berjumpe.aku takut la wey.
yela Tulang2  aku slalu mengeluarkan bunyi.rase macam lari dari soket.SANGAT TAK TAHAN SEJUK.
hmm...


OKAY : aku dah janji kali ni kalau sakit lagi.aku jumpe doctor N mintak reffer ke pakar OTAK..
hope Tunang aku tak la risau sangat.Doakan aku tak ape2 k.

No comments: