Powered By Blogger

mia

sape ni?

My photo
skudai, johor, Malaysia
“Orang yang bijak akan berusaha merubah kerugian menjadi keuntungan. Sedangkan orang yang bodoh akan membuat suatu musibah menjadi bertambah2 buruk dan memalangkan dirinya sendiri..” Assalam...& hii sumer~~ My blog is my diary..kind of la... & dimana Segala expression di Ekspres kan di Sini.. Not for MOney~ U can Know me By Read My blog. whether im Good Or Not U decide. my famili is my priority.. my friends always loved by me.. & Love him & i love myself..

u follow me ::

Thursday, October 21, 2010

kenapa dengan diriku~

Duhai hati....
ku tahu bahawa betapa hati ini...
meronta..menjerit..

maafkan daku duhai kawan2..
bukan niatku menjadi malas begini...
tetapi....

aku sebenar2nya terlalu terluka dengan jurusan yang ku pilih sendiri....
aku tak mengerti betapa..jiwa ini perih..
meneruskan perjuangan sepanjang 2 tahun...

sesungguhnya..aku tak dilahirkan seperti kalian...
yang punya idea bernas demi membina pelbagai design...
yaNg punya kemahiran dalam teknikal mengedit map dan segala...

aku cuma aku....
aku tak seperti kalian...
aku tak sehebat itu..

jiwaku kecil...
hatiku halus...
jiwaku adalah jiwa seni..

seni tulisan..
yang kalian tidak mengerti....

tapi..
takdir membawaku di sini..
sungguh jikaku tahu dugaan akan  semakin berat begini...
aku tak mungkin memillih..
tapi penyesalan bukanlah jalan terbaik...

aku perlu teruskan walaupun jiwa meronta...
ahhhh....aku memerlukan kekuatan dari kalian...
fahami daku...
sesungguhnya daku tidak malas...

maafkan aku...

No comments: