Powered By Blogger

mia

sape ni?

My photo
skudai, johor, Malaysia
“Orang yang bijak akan berusaha merubah kerugian menjadi keuntungan. Sedangkan orang yang bodoh akan membuat suatu musibah menjadi bertambah2 buruk dan memalangkan dirinya sendiri..” Assalam...& hii sumer~~ My blog is my diary..kind of la... & dimana Segala expression di Ekspres kan di Sini.. Not for MOney~ U can Know me By Read My blog. whether im Good Or Not U decide. my famili is my priority.. my friends always loved by me.. & Love him & i love myself..

u follow me ::

Tuesday, August 10, 2010

post pertama~~

dis iz my 2nd blog..
daq first cannot b open anymore..
soo hv to make another one..
hehe..
(✿◠‿◠)(✿ ♥‿♥)(✿◠‿◠).♥♥ ♪♫•*¨*•.¸¸♫♪ ♥♥♥
rasenye dah lame aku tak tido kat bilik kesayangan aku nie~~
akhirnye aku terase seperti berada dlm course pelancongan setelah berminggu2
aku asek melancong ke serata negeri didalam malaysia~~
Today i hv learn sumting
kuiz dr fB  nie
aku lahir pada : Khamis, 29, Zulkaedah, 1408 Hijrah
Perilaku Berdasarkan Bulan Islam: ZULKAEDAH :Perwatakannya pendiam. Banyak perkara baik pada dirinya berubah menjadi buruk. Dia banyak berfikir, kerana sifat ini, satu hari nanti dia akan mendapat hasil yang baik dalam kehidupannya. Tetapi oleh kerana banyak berfikir, perbuatannya kadang kala menjadi keliru. Dia seharusnya bertindak tanpa terlalu banyak berfikir untuk mendapat hasil yang yang memuaskan.

*pendapat aku ade yg btl ttg ramalan nie..
& bt aku terfikir~~

hmmm....
~berfikir sejenak~~

No comments: