Powered By Blogger

mia

sape ni?

My photo
skudai, johor, Malaysia
“Orang yang bijak akan berusaha merubah kerugian menjadi keuntungan. Sedangkan orang yang bodoh akan membuat suatu musibah menjadi bertambah2 buruk dan memalangkan dirinya sendiri..” Assalam...& hii sumer~~ My blog is my diary..kind of la... & dimana Segala expression di Ekspres kan di Sini.. Not for MOney~ U can Know me By Read My blog. whether im Good Or Not U decide. my famili is my priority.. my friends always loved by me.. & Love him & i love myself..

u follow me ::

Saturday, November 12, 2011

Update terbaru

first of all...
sorry lama gila xupdate & saye baru jew tukar bloglink ini kepada segelascola.blogspot.com
Y? y? y/
ok...sabo peminat sekalian...haha
bajet gilak padehal non hado org nak tgk blog mung ni...
1st : saya mmg suka COKE
2nd : saye suke Coke
3rd : tak tahu nak letak name ape lg...

okei korang2 sekalian.. :: update hari pasal finale year di utm
aku tahu nk cakap ape...
tapi percayalah...
semester ni ketakutan aku makin menjadik2.,
aku sangatla berharap result yng lebih sempurna :)
korang...
semester ni aku prasa ade letcurer yang sngtlah anti aku..
tapi xsure pasal ape..
tak apela madam..

kalau madam xsuke saye
saye xblh pakse...
sebab saye manusia biase je. :(

kalau aku ade sakitkan hati beliau harap beliau sudi memaafkan aku lew hendaknye..

korang doa2 kan skali yer...
next tyme aku ade satu bende nk share...
cuz lama la sgt xupdate :)

semoga berjumpe lagi kekawan
muah!

No comments: