Powered By Blogger

mia

sape ni?

My photo
skudai, johor, Malaysia
“Orang yang bijak akan berusaha merubah kerugian menjadi keuntungan. Sedangkan orang yang bodoh akan membuat suatu musibah menjadi bertambah2 buruk dan memalangkan dirinya sendiri..” Assalam...& hii sumer~~ My blog is my diary..kind of la... & dimana Segala expression di Ekspres kan di Sini.. Not for MOney~ U can Know me By Read My blog. whether im Good Or Not U decide. my famili is my priority.. my friends always loved by me.. & Love him & i love myself..

u follow me ::

Thursday, June 9, 2011

cloudy day `

Salam sumer~

Woohoo..today rasenye hari aku tak sebest mane okay dis situation :
Aku dgn hati yg tak tahan terus meluru ke tandas..dgn nawaitu untuk ehem2…biasela office yg sejuk mejuk ni tlah melahirkn perasaan terbabit.
Setelah selesai..lampu tandas ofis pun aku tutup dgn gemalai…dan jalan ke tandas…tiba2…eh!..eh! ade 2 orang sorg c gemuk sorg c annoy tegur tutup pintu tandas.
Aku yg d kala itu terkejut dgn keadaan terbabit pun hanya tersenyum dan latas ku tutup dgn penuh tertib.hmmmm…
Tapi dalam hati lhir satu perasaan..why????
Pintu tak tutup pun diaorg nk tegur eh..mesti diaorg memerhatikn aku dari awal kan…sampai pintu tandas tu pun diaorg perasan….omaigod2…diaorg stalker aku ke ni…arghh…mulala aku nk jadi paranoid..

Sakit gila kot hati aku ni…mane taknye…korg bayangkn eh…aku penah kena tegur before dis cuz tlupe tutup lampu tandas..”saat tu pun aku tak sengaje bebeno…cuz mase tru aku tgh serabut..

Boleh plak di waktu itu dia bedpan je kot dgn tandas,xblh plak nk tolog tutup..tapi dia g carik aku kat my seat hanye semata2 utk menutup suis lampu….mmg  menatang takde leher betui…
Malu kot aku..tp di maafkn aku anggp salah aku…okay.

But dis tyme diaorg yg annoying tu berdua tegur aku secara berkumpulan krn tak tutup pintu tandas lepas guna!
Halo aku g just terkucil…& fyi aku mmg akn bukak pintu tndas lpas guna untuk tak biarkn udara dlm tandas tertutup…agak bodoh kurang bijak…omaigod..yg pasti aku sentiasa dperhatikan.biawak btul.
Skang aku ngah menaip sbb hati aku sakit…tak pela…hope diaorg happy mcm tu…J
Haha ade comment yg best dari pak chu :
‎'setan' mmg cmtu ema..dye marah la klo xknci pntu umah dye..ha3..
Gempak seyh.

Tapi aku blajar something.. :
“Orang yang bijak akan berusaha merubah kerugian menjadi keuntungan.
Sedangkan orang yang bodoh akan membuat suatu musibah menjadi bertambah2
buruk dan memalangkan dirinya sendiri..

Emma no need to sedih2 k..:)


Aku mmg suke berblog utk diri aku…  J
Doakan yg terbaik untuk diri sendiri & orang lain..amin

3 comments:

sharifah athirah izyan said...

dieorg dengki ni dgn kau ema. standard aah tergugat kot dgn bdk prctcl. bahaha. :p

miss cola said...

uish,..maybe jugak kot..besela pak cik2 tua mmg mcm tu kan... thx 4 da comment sha

miss cola said...

sha..blog ko name ape eh..xdpt cari pown.