Powered By Blogger

mia

sape ni?

My photo
skudai, johor, Malaysia
“Orang yang bijak akan berusaha merubah kerugian menjadi keuntungan. Sedangkan orang yang bodoh akan membuat suatu musibah menjadi bertambah2 buruk dan memalangkan dirinya sendiri..” Assalam...& hii sumer~~ My blog is my diary..kind of la... & dimana Segala expression di Ekspres kan di Sini.. Not for MOney~ U can Know me By Read My blog. whether im Good Or Not U decide. my famili is my priority.. my friends always loved by me.. & Love him & i love myself..

u follow me ::

Wednesday, April 27, 2011

Its A Marathon of Revision.

salam sayang utk semua.
final exam utk batch 3sbw UTm telah bermula..
for killer subject..tak berani nak cakap besar..tapi lotssss of improvement..yeah.
siella n me study hard.and overall sume soalan saye jawab mase exam tu..haha.
tapi risau giler...
hope sumenye okay..wif the graph,cba n my lovely GAM..

Now im still revising for housing & community subject..
gud luck to myself..
right now i have problem wif the community.
overall i love housing.
hehe..madam Norsiah please give A+ for dis compliment.
i know ramai yg mengantuk class madam.but for me for SURE i sangat suke.
N Madam NOraini also The Best...

hehehe..
Not feeling sleepy.
soo...blogging for a while is a good therapy to me..

& sambil bukak utube.
tgk asraf muslim N dayana..
sooooooooooooo sweeet...
love that soo much
ps utk asraf : jage dayana baik2. :)

Hmmmm...
for ur info : Mr Tunang besday 26 april haritu...nak taw ape i buat utk besday dia...
wait for the special post..
right now.im going to take my subuh & kejutkan Mr tunang utk g kje...& sambung study..

For now Gud bye everyone.wish u hv a nicest day for today

thanks for read >

RieMa_EmaDa

No comments: