Powered By Blogger

mia

sape ni?

My photo
skudai, johor, Malaysia
“Orang yang bijak akan berusaha merubah kerugian menjadi keuntungan. Sedangkan orang yang bodoh akan membuat suatu musibah menjadi bertambah2 buruk dan memalangkan dirinya sendiri..” Assalam...& hii sumer~~ My blog is my diary..kind of la... & dimana Segala expression di Ekspres kan di Sini.. Not for MOney~ U can Know me By Read My blog. whether im Good Or Not U decide. my famili is my priority.. my friends always loved by me.. & Love him & i love myself..

u follow me ::

Sunday, January 23, 2011

off to malacca

okei.
tomorrow is MONDAY
the day yg aku tak bape nak bekenan la.
bukan aku malas...tapi jadual aku yg blajo kat utm skudai ni..rasenye mcm same dgn adik aku yg standard 6 u know.setiap isnin g skolah..haha.agak kelakar.

tapi esok.
off ke malacca..
bukan utk travel okei.
dah penat asek duk tgk World Heritage Site tuh.
tapi Malacca best sebenarnye.

kat sane la aku kenal  sifat dalaman manusia..
mau tak nye berjam2 berjalan kaki.
berpanas.naik bukit..owh tidak.
nak cerita pun penat sebenarnye.
kat sane aku knal jalan2 kat melaka yg
tak la susah sangat.

thanks to Ayah Said.
beliaula yg bawak aku pusing2 Melaka taw kekawan.

okei  esok ade taklimat dari JPPB Melaka.
ok out dlu ~~~

No comments: