Powered By Blogger

mia

sape ni?

My photo
skudai, johor, Malaysia
“Orang yang bijak akan berusaha merubah kerugian menjadi keuntungan. Sedangkan orang yang bodoh akan membuat suatu musibah menjadi bertambah2 buruk dan memalangkan dirinya sendiri..” Assalam...& hii sumer~~ My blog is my diary..kind of la... & dimana Segala expression di Ekspres kan di Sini.. Not for MOney~ U can Know me By Read My blog. whether im Good Or Not U decide. my famili is my priority.. my friends always loved by me.. & Love him & i love myself..

u follow me ::

Friday, November 26, 2010

kisah 2 sahabat baik

kisah 2 sahabat baik.

di satu malam yang kelam-kelam..ditemani lampu neon.ade dua ekor sahabat baik bernama ito &itis.Mereka harus melakukan sesuatu bagi memastikan mereka kekal bertenaga untuk menyara anak isteri dirumah.
ito : itis ko jage line...jangan sampai kite ternampak dek orang2..habis kite nanti.
ujar ito dalam nada kebimbangan.
itis : jangan risau.aku pasti warna kulit kita yang tak berapa nak cerah ni..tak kan di ketahui orang punye.ito,projek kite kat mane malam ni?
itis bercakap dengan nada yang agak bongkak.ito hanye tersenyum sinis
ito :ko ikut je aku.aku dah aim minah ni dari petang tadi.badan dier montok.mesti besh punye.
ito meluahkan perasaan sambil lidahnye terkeluar.(itis berbisik dalam hatinye..
itis : boleh tahan gatai kawan aku neh..
itis bercakap perlahan.
ceepuk..bunyi satu tamparan hebat..aa'aa..naa..bukan tamparan wanita c feminin tuh. ni tamparan kejantanan..
ito :kalu ko xgatal bak pe ko ikut aku neh.heran betoi aku.xmo ikut duk jauh2.
ito merase sedikit kecewa dgn rakanya itu,entah sejak bile rakannya itu bertaubat dier pun xtaw..
ito :ko nk ikut ke x?
itis :mestilah aku ikut,banyak cantek ko makan sorg.barang baik baik kenduri same2..wahahahaah..itis yg tadi berlagak suci tetiba keluar tanduk kegatalan.
 dah2 diam..ito bersuare..

zzzzz..zzzzkroh...krohh...krohh...bunyi gadis montok tadi tidur rupenye...
itis : ito,suare tu mcm ganas la.i takut.
ito :sekali lg ko bt perangai mereng ko tu.aku tendang ko terpelanting keluar tingkap.
itis: ala ko ni..time2 mcm ni kenala buat lawak cket.

ito:wala wey..tengok tu itis.badan minah ni...penuh berkrim disukai ramai.aku dah terliur nie..aku nak mule kat betis dier...i like.
itis :betis :bunguk jugak ko ni...badan sikit punye montok situ jugak ko pilih...suke hati ko...aku nak aim tu..yg menggunug tu..hihi..malu la plak..
ito :jgn bising nnt dier bangun abes peluang kite.
mereka pun memulakan operasi yang agak dengeres itu.
itis :kejap2...
ito :ape ke bende?/kacau btl ko ni.,
itis :kite mulekan dgn bismillah dulu.smile.jom start
ito :bodoh jugak kawan aku sekor ni..

mereka kesedapan...dan gadis montok itu pula tidur mcm tak pernah tido...dier tidak sedar pun ape yg berlaku.kasian dia..

tiba2...
ahh..ahh..apsal betis aku dgn ehem2 aku ni gatal semacam jew...gadis montok tu bersuare..
ito dan itis pulak tengah berseronok menghisap sambil menari lagu asyik2...amelina.

pang! satu tamparan hangat kali ini btl2 tamparan wanita hinggap di badan ito.
ito ;adoi sakit kepalaku.apakah yang berlaku ini.aku mengalami gegaran otak.itis mana ko.
akibat tamparan itu ito hampir pengsan.tak sangka jemari comel gadis montok itu hampir membuat kepalanya berpinar...

itis:ito lari..lari...lari..gadis montok dah bangun...lari.itis menyorok disebalik jendela sebaik sahaja tamparan wanita melekat di badan ito.

gadis montok : ini kerja korang ek!aku tido elok2..korang amek kesempatan..mmg nk kena..meh sini jgn lari...
gadis itu bermain aci2 nyorok2 dgn ito.

ito:dengarlah dlu..biar saya beri penjelasan...pluzzz....

gadis montok:degil sgt korg ni...meh sini i blanje isap shisha nak x?
itis yg agak cemburu ade ke ito sorg dia nak blanje shisha..
itis:i nak jugak..i nak jugak..

itis keluar dari jendela..menghampiri ito.
ito: ko buat apa dtg dkat aku..ko nak mati ke itis?lari
itis:banyak hodoh muka ko,dia nak blanje ko shisha aku pun nak.
ito: larila bodoh
itis:xnak2...xdengar..
itis buat muka bodh.

tiba2 ade satu haruman yang mengasyikan dan bunyi sruuuuuu...
itis:ito,ni bau ape..knp kpale aku pening.
ito:ko tu nyamuk bodoh,tu Ridsect la.kita dah nak mati ni..
itis:ya ke?oooooo..knp xcakap AWwal2..blh aku lari td..ko kejam ko mmg nak aku mati dgn ko kan ito..aku tak nak kawan ko lg..
ito;si bodoh.aku dah ckp xnak dgr.
itis :inalillah
pek2.buunyi tu memadamkan suare itis dari pendengaran ito.
ito:itis xsempat ko ngucap da meniggal.
pak! uh..inilah pengakhirN kisahku.

bodoh punye due ekor nyamuk,aku tidor sedap2,sesuka korgje duk mengisap betis aku n ehem2 aku ni.bunguk..hahaa padan muka.
lampu dimatikan gadis montok pun sambung tidur.

berakhirlah hidup 2 ekor nyamuk ito :moskito itis :moskitis

No comments: