Powered By Blogger

mia

sape ni?

My photo
skudai, johor, Malaysia
“Orang yang bijak akan berusaha merubah kerugian menjadi keuntungan. Sedangkan orang yang bodoh akan membuat suatu musibah menjadi bertambah2 buruk dan memalangkan dirinya sendiri..” Assalam...& hii sumer~~ My blog is my diary..kind of la... & dimana Segala expression di Ekspres kan di Sini.. Not for MOney~ U can Know me By Read My blog. whether im Good Or Not U decide. my famili is my priority.. my friends always loved by me.. & Love him & i love myself..

u follow me ::

Wednesday, September 22, 2010

test owh test~

jap aku nak g test...
walaupun dis monin ade test RUral PlaNniNg namenye...
diri ini rase..ape la agaknye Pak Im rase bile tengok aku jawab tuh ek..
apela nak jadi dgn aku nie...

sepatutnye tempat aku bukan kat sini....
member2 aku seperjuangan dulu..budak2 bahas...budak2 pantun...yg same2 berjuang..
kawan2 aku...sumer ade sesuatu utk dibanggakan...

tapi soo far..aku xde ape2 lg tuk dibanggAkan..
hasrat membe aku nak meneruskan cita2 menjadi doc dah hampir menjadi kenyataan..
& now dier kat India..
N junior aku adela yg menetap di Nz..
N another dah masuk dunia perfileman...
N another join MaKUM...
But me??

Still in dis Uni...
nuthing..
just moderate..
huh~
it cant be like dis..
im more worth than dis...
where my ambition to be wartawan @ politician @ lawyer...
huh~..
its make me soo stress..
i want to achieve sumting...
N i wiLL!!
surely!

yeah!
go ema!
u can do it...
okla
saye nk siap g test..bye everyone...

thanks for read~

Riema Emada~

No comments: